DOPRAVA:

Česká pošta:

0 - 3000 Kč = doprava 100,00 Kč

1501 - 3000 Kč = doprava 79,00 Kč

nad 3000 Kč zdarma

Dobírečné vždy činí +45,- Kč

Objednávky do 6000,-Kč lze zaplatit dobírkou, nad 6000,- pouze bankovním převodem.

Akce a výprodej:

Zboží v kategorii "Akce a výprodej" lze zakoupit pouze v množství, které je k objednání. Toto zboží nelze za stejnou cenu doobjednávat. Děkujeme za pochopení.

NA OBJEDNÁVKU, NA ZAKÁZKU:

1. V případě označení zboží "Na objednávku" nebo "Na zakázku" je uvedena doba dodání zboží. Snažíme se, aby zákazník toto zboží dostal dříve, než je popsána možná nejzazší doba dodání. Tyto produkty lze platit do výše 6000,- Kč i dobírkou, nad 6000,-Kč pouze převodem, jelikož se jedná o konkrétní dovoz z EU nebo výrobu na zakázku.

U objednávky zboží "Na objednávku" nebo zboží s uvedenou dobou dodání v týdnech, a zvolené platbě převodem, se počítá doba dodání zboží ode dne zaplacení objednávky. 

Termíny dodání jsou uvedeny v pracovních dnech.

Po naskladnění vás budeme kontaktovat a dohodneme přesný termín doručení zásilky.

2. Zboží "Na objednávku", "Na zakázku" a skladem v jedné objednávce:

Takto provedena objednávka bude rozdělena:

- zboží "skladem" bude vyskladněno a odesláno v termínu pro klasické objednávky, tj. zboží obdržíte nejdéle do 7 dnů, převážně doba dodání trvá 3-4 pracovní dny

- zboží "Na objednávku", "Na zakázku" bude odesláno po naskladnění, kdy vás budeme kontaktovat - viz vysvětlení v bodu 1

- zboží "Dočasně nedostupné" zatím není potvrzen ze strany výrobce dodací (výrobní) termín

Dopravu neplatíte dvakrát, v převážné většině je doprava zdarma!

Nábytek NEZASÍLÁME poštou, pouze přepravní službou.

3. Množství k objednání

Pokud jde o množství dostupné k objednání u Nábytku, lze samozřejmě objednat více kusů než je aktuálně k dispozici. Objednávkový proces vám toto povolí. Množství, které je dostupné skladem, odesíláme ihned, další kusy odesíláme po naskladnění, o kterém vás budeme informovat. Za dopravu neplatíte dvakrát! U objednávky nad 3000 Kč neplatíte dopravu.

DODACÍ LHŮTY U NÁBYTKU, POKUD NENÍ SKLADEM - podle výrobce

BHM - "Na objednávku" doba dodání do 2 týdnů

Danish style - "Na objednávku" doba dodání do 3-4 týdnů

Design by scandinavia - "Na objednávku" doba dodání do 3-4 týdnů

Farela - "Na objednávku" doba dodání do 4-5 týdnů

Georg Jensen - "Na objednávku" doba dodání do 3-4 týdnů

High gloss - "Na objednávku" doba dodání do 4-5 týdnů

Mayflower - "Na objednávku" doba dodání do 4-5 týdnů

MeroWings - "Na objednávku" doba dodání do 4-5 týdnů

Papillon - "Na objednávku" doba dodání do 4-5 týdnů

Remember - "Na objednávku" doba dodání do 4-5 týdnů

Stelton - "Na objednávku" doba dodání do 3-4 týdnů

Vita - "Na objednávku" doba dodání do 3-4 týdnů

Zasíláme i na Slovensko - nelze na dobírku, pouze platbou předem na účet - pro upřesnění prosím kontaktujte nás na email: [email protected]

DODÁNÍ: Doba dodání činí do pracovních 7 dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-5 dnů.

Doprava pouze PPL, cena 10 EUR.

Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 pracovních dnů.

Pokud je u zboží uvedeno skladem na objednávku, můžete zboží objednat. Po naskladnění vás budeme kontaktovat a zboží odešleme. POZOR: V případě objednání zboží, u kterého je příznak "Výroba na zakázku" je možné objednávku zaplatit pouze převodem na účet.

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 776199165 nebo emailem na [email protected] 

V PŘÍPADĚ REKLAMACE ČI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY NÁS KONTAKTUJTE PRO PŘÍPADNÝ ODVOZ PRODUKTU.